setembre 2010
dl dm dm dj dv ds dm
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      

Índex

Últimes Noticies

.Tarragona Ràdio, la ràdio de la ciutat

La sinistralitat a la indústria química tarragonina ha disminuït un 30% al 2009

Data de publicació: 19/03/2010 19:03
[Tarragona]

La sinistralitat a la gran indústria química tarragonina ha disminuït un 30% en l’últim any.
El percentatge és encara superior pel que fa a les empreses de serveis que treballen per l’AEQT, on l’índex d’accidents ha caigut un 60%.
Són dades que s’han donat a conèixer aquest divendres en el marc de la sisena jornada de formació que l’Associació Empresarial Química de Tarragona ha celebrat a la ciutat.
El president de l’AEQT, Anton Valero, ha explicat a Tarragona Ràdio que les xifres demostren el gran esforç que estan fent en la prevenció de riscos laborals.
Assegura que la química tarragonina registra un nivell d’accidents molt menor al de la mitjana espanyola.
El conseller d'Economia, Antoni Castells, ha estat l’encarregat de cloure les jornades, que han tingut lloc al Palau de Congressos. Han reunit unes 150 persones entre representants polítics, empresarials i sindicals.
Castells ha afirmat que Tarragona és la capital econòmica de Catalunya i de l'Estat en el món de la indústria química.
Les jornades han servit per analitzar les estratègies de futur a seguir en el sector químic.

Publicat per: Redacció Tarragona Ràdio

digg meneame reporter MSN facebook twitter del.icio.us my Space
© 2009 EMMCT - Ajuntament de Tarragona. L’ús d’aquest lloc web significa que estàs d’acord amb els terminis d’ús.