Repsol aporta 125.000 euros pel patrocini d'activitats festives i culturals de la ciutat
publicat el 22/03/2012 20:30 per Redacció Tarragona Ràdio
Repsol aporta 125.000 euros a la ciutat de Tarragona per patrocinar les Festes, Tarraco Viva, el Concurs de Castells i la Capital de la Cultura 2012.
La tinent d’alcalde de Cultura, Carme Crespo, reconeix que sense aquest injecció econòmica alguns actes de les festes haurien pogut perillat, en l’actual context d’austeritat.
Crespo ha assegurat que gràcies als patrocinis privats, i en especial al de Repsol, es podrà garantir el 97% de la programació prevista enguany a la ciutat, i no només en l’apartat de festes.
Ha destacat, a títol d’exemple, els 200.000 euros que l’ajuntament aportarà al Concurs de Castells, que costarà en total 340.000 euros.
Una part dels diners de Repsol es destinaran al festival Tarraco Viva que, malgrat tot, veurà reduït enguany el seu pressupost, però no la qualitat, ha insistit Crespo.
La signatura s’ha fet a la Casa de la Festa i s’emmarca en el conveni marc entre la ciutat i Repsol, segellat per l’alcalde, Josep Fèlix Ballesteros i el director del complex industrial, Joan Pedrerol, ara fa un parell de setmanes. Pedrerol ha subratllat el compromís recíproc amb la ciutat.
Repsol es converteix així en el principal patrocinador de les Festes i del Festival Tarraco Viva. El mecenatge de la companyia també inclou la part final de la museïtzació de la Casa de la Festa, que està pendent d’alguns retocs finals i obrirà portes de forma assídua el proper mes d’abril.