maig 2013
dl dm dm dj dv ds dm
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
Òscar Cadiach i Lluis Ràfols es troben sans i estalvis després que la fatalitat hagi esquitxat el Kangchenjunga
El jaciment de la Boella té 1 milió d'anys, els mateixos que Atapuerca
La FEAT rebutja els arguments dels treballadors del transport per la vaga convocada
L’Ajuntament i BASF impulsen un projecte d’aïllament tèrmic al col•legi Cèsar August
Vis de Vanadi porta El sopar dels idiotes a la mostra de teatre jove
L'Obra Social 'La Caixa' col.laborarà en el Festival d'Estiu ETC
El primer tren AVE diürn Camp de Tarragona-Madrid desapareixerà l'1 de juny
Presó provisional sense fiança per als dos implicats en un tiroteig a Torreforta
Els escolars aprenen com era el dia a dia d'un legionari romà amb recreacions als Jardins del Camp de Mart
Els alumnes del Vidal i Barraquer promocionen l'FP a través d'una acció a la Rambla Lluís Companys

Índex

Últimes Noticies

.Tarragona Ràdio, la ràdio de la ciutat

Els testimonis desvinculen el darrer acusat del crim de la Teixeta del lloc dels fets

publicat el   24/04/2012 20:32 per Redacció Tarragona Ràdio

Els testimonis que han declarat en el segon dia de judici del crim de la Teixeta desvinculen l’acusat, José Antonio Jiménez del lloc dels fets.
Entre les persones que han declarat aquest dimarts hi ha el guàrdia civil que va instruir el cas. A preguntes de l’advocat de la defensa ha explicat que ningú havia situat a Jiménez en el lloc del crim i que tampoc s’hi havia localitzat cap prova que l’inculpés.
L’agent ha relatat que va ser un altre dels acusats, Pedro Rodríguez, condemnat pel cas, qui havia inculpat Jiménez.
Els fets es remunten a gener de 2004 quan Ángel Córdoba, un jove de 23 anys, va aparèixer mort d’un tret al cap en un terraplè prop de la N-420.
Diversos familiars han declarat avui que l’última vegada que l’havien vist estava amb Pedro Rodríguez, amb qui va anar fins a Riudecols. Allà se’n va perdre la pista.
Dos homes més van ser acusats del crim i assassinats posteriorment.

digg meneame reporter MSN facebook twitter del.icio.us my Space
© 2009 EMMCT - Ajuntament de Tarragona. L’ús d’aquest lloc web significa que estàs d’acord amb els terminis d’ús.