gener 2012
dl dm dm dj dv ds dm
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          
La Jove consolida castells de 8 i descarrega el primer pilar de 6 de la temporada
El Nàstic acomiada la temporada amb un empat i la sisena posició a la butxaca
Un incendi afecta parcialment un bar del Vendrell sense causar ferits
Detenen dos veïns de Tarragona per ferir un home arran un tiroteig a Torreforta
Els Xiquets de Tarragona descarreguen a Valls el tercer 4 de 8 de la temporada
La reobertura de la Necròpolis Paleocristiana, estrella al dia i nit dels Museus a Tarragona
El públic es manté fidel als actes programats en el primer cap de setmana de Tàrraco Viva
L'audiència de la TV russa i ucraïnesa sabran una mica més sobre el Festival Tàrraco Viva
La Necròpolis Paleocristiana serà una de les protagonistes avui en el Dia Internacional i Nit dels Museus
Mascarell diu que el trasllat del Museu Arqueològic a la Tabacalera està 'encarrilat'

Índex

Últimes Noticies

.Tarragona Ràdio, la ràdio de la ciutat

Ana Maria Matute i Manuel Vicent, a Tarragona de la mà de l'Encuentro de Escritores por la Tierra

publicat el   26/04/2012 07:47 per Redacció Tarragona Ràdio

Ana Maria Matute o Manuel Vicent seran els convidats d’honor del Vè Encuentro de Escritores por la Tierra, que tindrà com a escenari la ciutat de Tarragona.
La trobada aplegarà desenes de personalitats reconegudes del món de les lletres, la ciència, la cultura i el patrimoni.
Aquests seran els principals temes que s’abordaran del 30 de maig al 2 de juny en aquesta cita que va néixer a l’Amèrica del Sud. Durant aquests dies s’han programat conferències, xerrades i taules rodones distribuïdes en diferents grups de treball. Així, es discutirà sobre els models de desenvolupament de les ciutats, el binomi indústria-patrimoni o sobre els efectes de la crisi, tant econòmica com social.
Les conclusions es recolliran a l’anomenat Manifest de Tarragona, una carta d’intencions que tindrà per objectiu reclamar l’atenció dels dirigents polítics mundials.
Les activitats tindran lloc en diferents espais de la ciutat.
En paral•lel s’inauguraran quatre exposicions relacionades amb la temàtica en qüestió i s’han programat presentacions de llibres i sessions de lectura de poemes a les escoles.
El president de la Red Internacional de Escritores por la Tierra, Ángel Juárez, detalla els principals continguts de la cimera.
Un concert coral i gratuït al Metropol amb noms destacats del panorama musical, encapçalats pels Manel, clourà la trobada el 2 de juny.

digg meneame reporter MSN facebook twitter del.icio.us my Space
© 2009 EMMCT - Ajuntament de Tarragona. L’ús d’aquest lloc web significa que estàs d’acord amb els terminis d’ús.