maig 2013
dl dm dm dj dv ds dm
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
Òscar Cadiach i Lluis Ràfols es troben sans i estalvis després que la fatalitat hagi esquitxat el Kangchenjunga
El jaciment de la Boella té 1 milió d'anys, els mateixos que Atapuerca
La FEAT rebutja els arguments dels treballadors del transport per la vaga convocada
L’Ajuntament i BASF impulsen un projecte d’aïllament tèrmic al col•legi Cèsar August
Vis de Vanadi porta El sopar dels idiotes a la mostra de teatre jove
L'Obra Social 'La Caixa' col.laborarà en el Festival d'Estiu ETC
El primer tren AVE diürn Camp de Tarragona-Madrid desapareixerà l'1 de juny
Presó provisional sense fiança per als dos implicats en un tiroteig a Torreforta
Els escolars aprenen com era el dia a dia d'un legionari romà amb recreacions als Jardins del Camp de Mart
Els alumnes del Vidal i Barraquer promocionen l'FP a través d'una acció a la Rambla Lluís Companys

Índex

Últimes Noticies

.Tarragona Ràdio, la ràdio de la ciutat

Servei per ajudar les famílies tarragonines amb problemes per fer front el pagament de la hipoteca

publicat el   27/04/2012 12:56 per Redacció Tarragona Ràdio

L’Ajuntament treballa en l’impuls d’un servei per ajudar les famílies tarragonines amb problemes per fer front el pagament de la hipoteca.
Consistori, Col•legi d’Advocats i les entitats bancàries van de la mà per tirar endavant un projecte encaminat a assessorar els afectats i solucionar els conflictes relacionats amb el deute hipotecari.
El 14 de maig se signarà un acord a tres bandes. L’Ajuntament seria la porta d’entrada dels casos, a través dels serveis socials, el Col•legi d’Advocats hi posaria els professionals experts en la matèria i els bancs i caixes la predisposició a negociar una possible dació en pagament o el refinançament del préstec.
La mesura s’ha anunciat durant el debat d’una de les mocions, presentada pel PP, aprovada per unanimitat. En ella, els populars plantejaven la creació d’un servei d’informació amb funcions d’intermediació i assessorament a les famílies que no poden afrontar la hipoteca.
El portaveu de la Plataforma d’Afectats per la Hipoteca a Tarragona, Joan Bel, celebra la decisió de l’ajuntament i demana que sigui ambiciós en les seves pretensions.
Les altres dues mocions, presentades per ICV, també han estat aprovades. Una, per defensar el manteniment de l’autonomia i ubicació de l’escola Olga Xirinacs. L’altra, a proposta d’Amnistia Internacional, fa referència al comerç d’armes.


digg meneame reporter MSN facebook twitter del.icio.us my Space
© 2009 EMMCT - Ajuntament de Tarragona. L’ús d’aquest lloc web significa que estàs d’acord amb els terminis d’ús.