La Federació de Penyes carrega contra l'actitud d'alguns jugadors del Nàstic
publicat el 27/04/2012 19:49 per Esports Tarragona Ràdio
La Federació de Penyes del Nàstic critica obertament l'actitud d'alguns jugadors del Nàstic i reclama que el públic mostri el seu malestar amb l'equip en el partit que els grana jugaran davant de l'Alcoià aquest dissabte al Nou Estadi.
L'ens grana ha enviat una carta a diferents mitjans de comunicació que ha publicat també al Facebook del Sempre Nàstic.
El president de les penyes, Ricardo Pacheco, en declaracions a Tarragona Ràdio ha lamentat que alguns jugadors estiguin actuant sense pensar en el futur del club.
Pacheco ha parlat textualment "d'estupideses" i diu que s'han de centrar només en intentar deixar el més amunt possible a l'equip en aquest tram final de lliga.
Per el partit la Federació prepara diferents pancartes dirigides cap a l'equip.
CARTA DE LA FEDERACIÓ DE PENYES:
"Desde la Federación de Peñas del Nàstic queremos agradecer a la plantilla del Nàstic la gran satisfacción que nos produce retornar al pozo de segunda B.
Mientras teníamos un euro en el bolsillo y los jugadores iban cobrando,se ve que tenían prioridad en contar los euros y no en marcar goles,defender,etc... pues ya nos encontrábamos en descenso.
Debido a su actitud la masa social ha ido cayendo de manera precipitada,uno de los grandes motivos por el cual los presupuestos no se han podido cumplir.Esto se lo debemos a las grandes ilusiones que no han generado la plantilla con su trabajo y sus goles ( tenemos delanteros que no marcan goles,lesionados que hacían su recuperación en discotecas,etc...).
Desde aquí pido un respeto para los jugadores que han sudado la camiseta y tienen un compromiso con el Nàstic y una bronca para los irresponsables que nos han llevado al pozo de segunda B.
Desde la Federación de Peñas proponemos enviar un informe a otras peñas, medios de la ciudad correspondiente y aficiones de la liga del jugador que fiche por otro club,para que los aficionados vean los sujetos que van a defender sus camisetas.
Esperando esteis de acuerdo con nuestra decisión. Un saludo y FORÇA NÀSTIC !!!!! TORNAREM!!!!!"
Federación de Peñas del Nàstic.