maig 2013
dl dm dm dj dv ds dm
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
Atanor Teatre estrena aquest divendres 'Monsieur Bovary' al Metropol
Unes 1.500 persones a la manifestació contra els efectes de la Reforma Laboral sobre els convenis
El Teatre Metropol acollirà per primer cop la gala de lliurament dels Premis Ones Mediterrània
Una trentena de comunicadors i periodistes, nominats a la I Edició dels Premis Anuals de Comunicació
38 platges de la demarcació reben el reconeixement de bandera blava, una més que l'any passat
El rector de la URV confia que la Generalitat mantingui la seva aportació econòmica
Un detingut per intentar atracar un home quan anava a treure el tiquet de zona blava a Tarragona
El senador de CiU, Jordi Sendra, demana explicacions a la ministra de Foment sobre la supressió d'un tren AVE
Òscar Cadiach descansa de l’esforç físic i mental que ha suposat coronar el tercer cim més alt del món
'La Flauta Màgica', un dels espectacles estrella de la programació de tardor-hivern dels Teatres

Índex

Últimes Noticies

.Tarragona Ràdio, la ràdio de la ciutat

Les visites a les restes del carrer Vapor es repetiran per Tarraco Viva

publicat el   05/05/2012 16:35 per Redacció Tarragona Ràdio

Les visites a les restes arqueològiques del carrer Vapor es tornaran a fer per Tarraco Viva, després de l’èxit d’aquest cap de setmana.
Més d’una seixantena de persones han participat aquest dissabte en les visites a les restes romanes que es troben a tocar de les Cent Escales. Els participants han pogut descobrir, amb tot tipus de detalls, la font d’època romana datada del segle I després de Crist que es va localitzar en aquest punt de la ciutat.
Es tracta d’una peça única i que formava part de la façana marítima de la Tarraco Imperial.
L’ajuntament treballa ara per museïtzar i urbanitzar aquesta zona i convertir-la en un jardí arqueològic.
L’èxit de la iniciativa ha fet que els organitzadors hagin previst repetir l’experiència en el marc del festival de reconstrucció històrica Tarraco Viva, que es farà del 17 al 27 de maig. Les visites es faran el dissabte 19 de maig en un horari encara per concretar.
L’arqueòleg responsable de les excavacions, Jordi Morera, destaca que la feina dels arqueòlegs també és difondre tot el patrimoni que hi ha a la ciutat a través de visites com aquestes.
Els ciutadans que han participat a les visites expliquen que han descobert tot tipus de detalls d’unes excavacions que no coneixen. Han valorat positivament poder participar en aquestes visites.
El projecte, que està previst que s’acabi abans de l’estiu, té un cost de 400 mil euros que es finança íntegrament a través de l’1% cultural del Ministeri de Foment.

digg meneame reporter MSN facebook twitter del.icio.us my Space
© 2009 EMMCT - Ajuntament de Tarragona. L’ús d’aquest lloc web significa que estàs d’acord amb els terminis d’ús.