Pat Metheny, Manolo García, Concha Velasco i el musical de Grease faran parada aquest estiu a Tarragona
publicat el 09/05/2012 13:37 per Redacció Tarragona Ràdio
Pat Metheny, Manolo García, Concha Velasco i el musical de Grease faran parada aquest estiu a Tarragona en el marc del festival ETC.
Serà una edició marcada per la gran qualitat de tots els espectacles i artistes. I és que el cartell es completa amb noms tan destacats com el dels Buena Vista Social Club amb Omara Portuondo, la incombustible Concha Velasco, que ve de fer estada al Teatre Goya de la mà de Josep Maria Pou, o Els Amics de les Arts, exponents del folk-pop català i grup en auge.
Aquest 2012, l’ETC torna a portar al Ballet Rus de Sant Petersburg, aquest cop amb La Bella Dorment, i al Tricicle, que representarà el seu reeixit Forever Young.
Com ja s’havia anunciat, i en el marc de les festes de Sant Magí, Serrat i Sabina actuaran de nou a Tarragona en un concert a la Tarraco Arena Plaça, l’únic que no es farà al Camp de Mart.
La tinent d’alcalde de Cultura, Carme Crespo, explica que s’ha dissenyat un cartell molt ambiciós i variat, pensat per a totes les edats i públics.
L’home del paraigua, una òpera amb més de 500 intèrprets que s’inspira en la vida i obra del cooperant Vicenç Ferrer encetarà el festival el 8 de juliol. El programador de l’ETC, Jordi Giramé, destaca l’espectacularitat de l’espectacle.
L’aposta local és per la Banda Unió Musical de Tarragona.
Les entrades ja es posen a la venda aquest divendres a través de ServiCaixa o per telèfon.