D'Alessandro segueix creient en la permanència i aposta per Kiko Ramírez
publicat el 10/05/2012 14:04 per Esports Tarragona Ràdio
D’Alessandro segueix creient que la permanència és possible més enllà de les sensacions de l’entorn.
El tècnic argentí ha reconegut que seguirà lluitant per aconseguir la salvació i que en tot moment ha transmès a la directiva grana que ell pensa que l’equip pot seguir a segona A.
D’Alessandro explica que molts cops li ha semblat a ell mateix pensar en la salvació i ha definit com a surrealista la situació que li ha tocat viure.
L’entrenador del Nàstic ha dit que ell en cap moment ha llençat la tovallola i que ficaria la mà al foc per que la plantilla tampoc ho ha fet.
Un Jorge D’Alessandro que segueix també pensant en que el Vila-real pot perdre la categoria i que això obrirà la dinovena posició de la segona per a seguir un any més dins del futbol professional.
Els grana viatgen aquest dijous cap a Còrdova on jugaran aquest divendres a partir de les nou del vespre davant l’equip andalús.
Finalment el desplaçament es fa per carretera per decisió del club. D’Alessandro ha evitat parlar sobre aquesta decisió final i ha bromejat fins i tot comparant-se amb una agència de viatges.
Peragón, Galindo i Sergio Juste han quedat fora de la convocatòria. Els dos primers per decisió tècnica i Juste per lesió.
Mairata i Orbegozo son la novetat de la llista.
La plantilla segueix conjurada per a sumar els tres punts aquest divendres a Còrdova i jugar-se la permanència davant del Girona el pròxim dimecres.
El futur
Jorge D'Alessandro ha apostat per Kiko Ramírez a la banqueta del Nàstic. L'argentí diu que és una postura valenta la de l'actual entrenador del filial i li ha donat suport obertament en la seva compareixença.
Pel que fa al seu propi futur D'Alessandro ha reconegut que té ofertes de l'estranger i ha explicat que el seu somni és ser director de futbol base.