maig 2013
dl dm dm dj dv ds dm
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
El Club Bàsquet Tarragona buscarà aquest cap de setmana l’ascens a la LEB PLATA
La Colla Jove de Tarragona representa la cultura catalana al País Basc
Atanor Teatre estrena aquest divendres 'Monsieur Bovary' al Metropol
Unes 1.500 persones a la manifestació contra els efectes de la Reforma Laboral sobre els convenis
El Teatre Metropol acollirà per primer cop la gala de lliurament dels Premis Ones Mediterrània
Una trentena de comunicadors i periodistes, nominats a la I Edició dels Premis Anuals de Comunicació
38 platges de la demarcació reben el reconeixement de bandera blava, una més que l'any passat
El rector de la URV confia que la Generalitat mantingui la seva aportació econòmica
Un detingut per intentar atracar un home quan anava a treure el tiquet de zona blava a Tarragona
El senador de CiU, Jordi Sendra, demana explicacions a la ministra de Foment sobre la supressió d'un tren AVE

Índex

Últimes Noticies

.Tarragona Ràdio, la ràdio de la ciutat

El Metropol estrena la comèdia de teatre musical 'Tarragona-Reus: la lluita per les ones'

publicat el   10/05/2012 18:09 per Redacció Tarragona Ràdio

La comèdia de teatre musical, “Tarragona-Reus: la lluita per les ones” s’estrena aquest cap de setmana al Metropol.
És tracta d’una comèdia produïda per l’Estudi de Música, amb la col•laboració de l’Ajuntament i la participació de 30 musics i 16 actors, tant amateurs com professionals.
La Big Band de l’Estudi de Música farà versions dels grups musicals de la demarcació dels últims 50 anys: des de Els Pets, als Mitel’s, passant per Lax’n’Busto, Doble R i, fins i tot, Bernardo Rios, entre d’altres.
De fet, tot i que la música té un paper molt destacat a l’obra, el text també compta amb el seu propi protagonisme.
Els textos són de Jordi Roig, un jove de 23, actor de Dames i Vells, que ha teixit una història al voltant de la lluita d’una ràdio petita de la ciutat “Tàrraco Ràdio” contra una emissora més gran de Reus, que la vol absorbir.
La tinent d’alcalde de Cultura, Carme Crespo, destaca que el musical s’emmarca en la capitalitat de la cultura catalana i demostra el gran activisme cultural de la ciutat
Pel que fa a l’argument, la rivalitat entres les dues ciutats també despunta en la comicitat dels textos, on apareixen sovint referències als pelacanyes i als ganxets. Ho ha explicat l’actor Oriol Grau, que és el director de l’obra.
El musical es representarà dissabte, a dos quarts de deu de la nit, i l’endemà, diumenge, a dos quarts de set de la tarda. El primer dia se servirà vi de la cooperativa de Falset-Marçà, per commemorar el seu centenari.

digg meneame reporter MSN facebook twitter del.icio.us my Space
© 2009 EMMCT - Ajuntament de Tarragona. L’ús d’aquest lloc web significa que estàs d’acord amb els terminis d’ús.