maig 2013
dl dm dm dj dv ds dm
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
La Necròpolis Paleocristiana serà una de les protagonistes avui en el Dia Internacional i Nit dels Museus
Una vintena de casetes al Llorito festegen el Rocío de l’Associació Cultural i Folklòrica Andalusa
Tarragona acull la setena edició de la TravelBloggers Meeting, la trobada anual dels bloggers de viatge
SATSE denuncia que s'està escanyant la sanitat pública tarragonina en benefici de la privada
A la plantilla del CBT assumeixen el paper de favorits per a les fases d’ascens que s’iniciaran en una setmana a Tarragona
Els bombers a l'antiga Roma o les cerimònies d'obertura del mar, novetats a Tarraco Viva
El ple aprova una modificació del projecte del Mercat Central per donar solució a les esquerdes aparegudes
El Port Esportiu acull l’oferta nàutica, de pesca esportiva, oci i tecnologia vinculada amb el mar
Detenen dos homes amb 30 quilos d'haixix al cotxe a Cambrils
Dues noves companyies xàrter enllacen l'Aeroport de Reus amb Dublín

Índex

Últimes Noticies

.Tarragona Ràdio, la ràdio de la ciutat

El PSC alerta que Tarragona té pocs recursos de salut privats per assumir les retallades al sistema públic

publicat el   11/06/2012 13:08 per Redacció Tarragona Ràdio

El PSC alerta que Tarragona disposa de pocs recursos de salut privats, per fer front a les retallades en el sistema públic.
El diputat socialista Josep Maria Sabaté afirma que el territori pateix una doble discriminació i que molta gent optarà per contractar assegurances privades en grans hospitals de Barcelona, perquè aquí no trobarà els serveis necessaris.
El diputat del PSC diu que Joan XXIII és ja l’hospital català amb més llistes d’espera i creu que el departament de salut està falsejant les dades.
Posa com a exemple el fet que les agendes dels especialistes estan tancades fins d’aquí uns mesos, per tal que no es faci evident l’increment de les llistes. Sabaté tampoc entén com Salut pot dir que les atencions a urgències de Joan XXIII han baixat un 7%, quan no s’ha introduït cap mesura alternativa, ni millora en el servei. Josep Maria Sabaté adverteix que Tarragona està perdent posicions en matèria sanitària.
El PSC ha presentat una moció al Parlament per tal que la Cambra es posicioni sobre la inconstitucionalitat de les noves retallades en salut plantejades per l’Estat.
Els socialistes denuncien que aquestes mesures, a més d’envair competències, suposen un canvi radical de model i limiten l’accés universal i gratuït al sistema sanitari.
El Consell de Garanties Estatutàries ja va emetre un dictamen en aquest sentit.

digg meneame reporter MSN facebook twitter del.icio.us my Space
© 2009 EMMCT - Ajuntament de Tarragona. L’ús d’aquest lloc web significa que estàs d’acord amb els terminis d’ús.