juliol 2012
dl dm dm dj dv ds dm
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          
Òscar Cadiach i Lluis Ràfols es troben sans i estalvis després que la fatalitat hagi esquitxat el Kangchenjunga
El jaciment de la Boella té 1 milió d'anys, els mateixos que Atapuerca
La FEAT rebutja els arguments dels treballadors del transport per la vaga convocada
L’Ajuntament i BASF impulsen un projecte d’aïllament tèrmic al col•legi Cèsar August
Vis de Vanadi porta El sopar dels idiotes a la mostra de teatre jove
L'Obra Social 'La Caixa' col.laborarà en el Festival d'Estiu ETC
El primer tren AVE diürn Camp de Tarragona-Madrid desapareixerà l'1 de juny
Presó provisional sense fiança per als dos implicats en un tiroteig a Torreforta
Els escolars aprenen com era el dia a dia d'un legionari romà amb recreacions als Jardins del Camp de Mart
Els alumnes del Vidal i Barraquer promocionen l'FP a través d'una acció a la Rambla Lluís Companys

Índex

Últimes Noticies

.Tarragona Ràdio, la ràdio de la ciutat

L'Ajuntament vol tenir el POUM a finals d'agost i complir així el conveni amb IKEA

publicat el   15/07/2012 18:00 per Redacció Tarragona Ràdio

L’Ajuntament confia poder complir els terminis i tenir la revisió del Pla d’Ordenació Urbana enllestida a finals d’agost, o a principis de setembre com a molt tard.
El tinent d’alcalde de Territori, Carles Castillo, destaca que els tècnics municipals estan treballant a ple rendiment i que ja es veu la llum al final del túnel.
Castillo ha detallat que les qüestions de dibuix ja estan enllestides i que ara s’està completant la revisió dels detalls jurídics.
El tinent d’alcalde creu que es podrà el termini, que fixa el conveni signat amb IKEA. Aquest establia que el nou POUM havia d’estar en mans de la Generalitat el 31 d’agost, amb l’objectiu que el projecte de la multinacional del moble no s’endarrereixi de manera innecessària.
Carles Castillo assegura que es podrà arribar a temps perquè els treballs estan ja a la recta finals.
Fa un mes la Generalitat va demanar celeritat a l’Ajuntament de Tarragona, De fet, volia rebre el text abans de les vacances d’estiu, en la comissió d’Urbanisme que es farà el 26 de juliol.
I és que el Govern català recorda que ell també necessitarà temps per comprovar que el text refós del POUM és correcte.
El POUM es va aprovar definitivament ja fa un any, però la Generalitat va demanar que s’hi introduïssin alguns canvis de tipus tècnic.

digg meneame reporter MSN facebook twitter del.icio.us my Space
© 2009 EMMCT - Ajuntament de Tarragona. L’ús d’aquest lloc web significa que estàs d’acord amb els terminis d’ús.