maig 2013
dl dm dm dj dv ds dm
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    
El Museu del Port inaugura un nou espai dedicat a Cristòfor Colom i Miquel Ballester
Òscar Cadiach i Lluis Ràfols es troben sans i estalvis després que la fatalitat hagi esquitxat el Kangchenjunga
El jaciment de la Boella té 1 milió d'anys, els mateixos que Atapuerca
La FEAT rebutja els arguments dels treballadors del transport per la vaga convocada
L’Ajuntament i BASF impulsen un projecte d’aïllament tèrmic al col•legi Cèsar August
L'Obra Social 'La Caixa' col.laborarà en el Festival d'Estiu ETC
El primer tren AVE diürn Camp de Tarragona-Madrid desapareixerà l'1 de juny
Presó provisional sense fiança per als dos implicats en un tiroteig a Torreforta
Els escolars aprenen com era el dia a dia d'un legionari romà amb recreacions als Jardins del Camp de Mart
Els alumnes del Vidal i Barraquer promocionen l'FP a través d'una acció a la Rambla Lluís Companys

Índex

Últimes Noticies

.Tarragona Ràdio, la ràdio de la ciutat

El Serrallo estrena aquesta nit de divendres la nova zona chill out vora el mar

publicat el   03/08/2012 08:02 per Redacció Tarragona Ràdio

El Serrallo estrena aquesta nit de divendres la nova zona chill out vora el mar. Es tracta d’una iniciativa impulsada per l’Associació de Restauradors i Comerciants del Serrallo i el Port de Tarragona.
Es durà a terme tots els divendres i dissabtes durant el mes d’agost, a partir de dos quarts de dotze de la nit.
L’esdeveniment complementarà l’oferta gastronòmica dels diversos restaurants del barri mariner, amb un ambient distès i relaxat.
La zona chill out estarà ubicada al mateix Passeig del Serrallo, a tocar de mar, i en ella s’oferirà un còctel o combinat especial i diferent cada dia a càrrec dels diferents restauradors de la zona.
N’ha parlat al matí de Tarragona Ràdio, Maties Leandro, president d’ARCS. Diu que esperen que el nou espai tingui bona acollida aquest estiu, per a poder repetir l’any vinent.
Al nou espai hi haurà oferta musical diversa i en directe, i també s’oferiran ‘Chartreusitos’, fet en base a la beguda típica de les festes, el Chartreuse.

digg meneame reporter MSN facebook twitter del.icio.us my Space
© 2009 EMMCT - Ajuntament de Tarragona. L’ús d’aquest lloc web significa que estàs d’acord amb els terminis d’ús.