En el programa d’avuí, -seguint la estela del mestre Cifu, Juan Claudio Cifuentes,- éll tenia un tinter on guardava músiques que no tenía temps de fer sonar en programes previs- i nosaltres tenim un calaix o un bagul on tenim joies que anem programant a mesura que es possible. I avuí ha estat un d’aquests dies i així podem escoltar músiques creades i interpretades per artistes com:
Marius Neset, Frank Zappa, Perico Sambeat, Jorge Rossy, Javier Vercher, Voro Garcia, Peter Bernstein, Tom Harrell, Ambrose Akinmusire, Pablo Ziegler, Charles Lloyd, Bill Frisell, Norah Jones, Tete Montoliu…
En fi, un altre programa “Zona Oberta” divers, variat, ple de musiques d’alta qualitat, interpretades per musics brillants i amb molt talent, que les interpreten amb una especial i delicada sensibilitat.
Tot això, per suposat, en la meva opinió…Que m’encantaria que fos compartida per les i els que ens escolteu.
Paraula de Jazz. Salut i Llibertat!
1 – A NEW RESOLUTION – Marius Neset, del CD Circle of Chimes
2 – ERIC DOLPHY MEMORIAL BARBECUE – Perico Sambeat octet plays Frank Zappa
3 – CLEPTOCRACIA – Jorge Rossy i Javier Vercher, del CD Filantropía
4 – STAY THERE – Jorge Rossy i Javier Vercher, del CD Filantropía
5 – A LA LUZ – Voro Garcia quintet, del CD Live at Jamboree
6 – TRAVELIN’ – Tom Harrell quintet, del CD Something Gold, Something Blue
7 – BUENOS AIRES REPORT – Pablo Ziegler trio, del CD Jazz Tango
8 – YOU ARE SO BEAUTIFUL – Charles Lloyd & the Marvels, del CD I long to See You
9 – CATALONIAN NATIONAL ANTHEM (Els Segadors) – Tete Montoliu Trio,
del CD Catalonian Rhapsody
PARAULA DE JAZZ. Dimarts 06 de Febrer
