En el marc de la programació de Sant Magí, torna el ‘Capsa Music Festival’. La 27a edició tindrà lloc aquest dissabte, 15 d’agost, al Teatre Auditori del Camp de Mart, i serà gratuït fins a cobrir aforament. A les vuit del vespre, començaran les actuacions musicals en directe.

Amb diverses propostes de música independent d’artistes locals i de la resta de Catalunya, el Festival de l’associació de Músics de Tarragona, continua mantenint la seva essència, oferint un cartell amb molta diversitat d’estils, de la bossa nova, passant pel regae fins al rock, i un predomini clar de les veus femenines. El reconegut saxofonista i també president de l’associació de músics de Tarragona, Xavier Pié, destaca la varietat.

Cloe Riembau encetarà l’espectacle amb una proposta íntima, marcada per l’indie-pop internacional. La guanyadora de la darrera edició del concurs de música emergent, Sona 9 (organitzat per Enderrock) interpretarà cançons del seu primer treball discogràfic “Equilibris sense xarxa”.

Tot seguit, serà el torn del cantautor rocambolesc i tarragoní, Oscárboles, que vint anys després de passar pel festival, l’any 2006, torna a trepitjar l’escenari, abans d’acomiadar-se de la indústria musical.

Es continuarà amb el trio A Tua Presença. Liderat per la veu i la percussió de Diamela del Pozo, amb acompanyament de guitarra i saxo soprano, estransportarà l’audiència al Brasil, a través de cançons de Bossa Nova, Choro i Samba de tots els temps.

Genni Knows fusionarà les arrels afros amb la modernitat catalana, en un projecte amb tints de Reggae, Afro Pop i Soul, que celebrarà la diversitat i farà ballar tothom.

Finalment, els ja consolidats, Remei de Ca la Fresca, posaran fi a la jornada. El quartet presentarà la gira de retorn a Tarragona, recuperant cançons del seu primer àlbum, més els nous temes que també mostraran.

A partir de les 19.30 h s’obriran les portes i a les 20 h es donarà el tret de sortida. La sessió de cada artista durarà, aproximadament, una hora.