L’Associació d’Ex Consellers i Conselleres Democràtics de l’Ajuntament de Tarragona s’ha reunit aquest dilluns en assemblea ordinària a la sala d’actes.
Seguidament assisteixen al sopar-col·loqui que es fa al restaurant Mistral; on l’alcalde de Tarragona, Josep Fèlix Ballesteros, és el convidat d’enguany
