El Consell d’Administració de Caixa Tarragona ha aprovat iniciar el procés de fusió amb Caixa Catalunya i caixa Manresa.El mateix tràmit han seguit els consells d’administració de les altres dues entitats.En concret han acordat començar a elaborar un pla d’integració que ha de culminar amb la creació d’una nova entitat en el primer semestre de 2010.La caixa resultant de la fusió tindrà una nova denominació social i una nova marca, encara que es permetrà, temporalment, identificar d’alguna forma els territoris d’origen. La nova entitat tindrà el seu domicili social en l’actual seu de Caixa Catalunya. Les actuals seus de Caixa Manresa i Caixa Tarragona seran territorials de la nova entitat i mantindran també els nivells de professionals i d’activitat necessàries per seguir oferint un servei de qualitat als clients.