Un grup de 20 nens i nenes de P3 i P4 del col·legi Sant Pau de Tarragona han ofert una cantada de cançons aquest dimecres al migdia al saló de sessions del Palau municipal. Els infants han cantat cançons relacionades amb Tarragona i la festivitat de Sant Jordi.  Aquesta iniciativa s’emmarca dins del projecte La nostra Ciutat: Tarragona. Els  escolars han estat acompanyats pel director del centre, Pablo Muñoz, dos mestres de música i familiars. L’acte ha comptat amb la presència de l’alcalde, Josep Fèlix Ballesteros.