Des del departament de Benestar Animal de l’Ajuntament de Tarragona es vol informar que s’està modificant el disseny de la platja de gossos de la platja Llarga per retornar al model de l’any passat, obert i amb accés directe al mar.
Enguany s’havia creat una nova distribució, amb la voluntat de millorar la convivència entre banyistes amb gossos i sense, així com passejants del camí de ronda; tal i com recomanava la direcció general de Polítiques del Litoral del Departament de Territori, Habitatge i Transició Ecològica de la Generalitat de Catalunya.
Vist que aquesta proposta ha generat dubtes, aquest divendres al matí s’ha dut a terme una visita tècnica on també ha assistit la directora general de Polítiques del Litoral de la Generalitat de Catalunya, Kiryat Mercado i la consellera de Benestar Animal, Sandra Ramos. En aquesta visita, s’ha acordat la modificació del tancament perimetral obrint-lo fins a tocar de l’aigua.
El treballs per aquesta modificació han començat aquest divendres a la nit, quan s’ha obert el perímetre i s’ha donat accés fins a tocar al mar. Els treballs continuaran en els pròxim dies, quan s’eliminarà la tanca que queda paral·lela al mar. I la tanca perpendicular que s’ubica a la zona més pròxima al túnel d’accés a la platja s’allargarà fins entrar uns metres a l’interior del mar.
Els serveis de dutxes i de pas per als vianants i el pas del camí de ronda també s’han posat a la part posterior de la platja, és a dir, més a prop de les roques i el túnel d’accés.
- Tarragona estrena la nova plaça Mediterrània al voltant del Port
- Tarragona reconeix la tasca i el compromís del voluntariat de Protecció Civil
- Toni Bou: “Tarragona és una cursa de casa, encara que el títol estigui decidit, hi haurà pressió”
- Pablo Alfaro: “És el moment de donar un pas endavant”
- El Festival de Dixieland de Tarragona reforça l’aposta per introduir les escoles i potenciar els espectacles de carrer

