L’Empresa Municipal Mixta d’Aigües de Tarragona, Ematsa, ha començat les obres per a la construcció d’una nova estació de bombament d’aigua a Bonavista. La nova instal·lació permetrà incrementar la pressió del subministrament d’aigua potable a les zones que es troben en una cota similar a la del dipòsit de distribució.
El projecte es farà en dues fases i ja s’està executant la primera amb una durada de sis mesos que, amb un cost de 460.000 €, millorarà l’abastament al sector del barri de Buenos Aires.
Les obres consisteixen en el desplegament d’una nova xarxa d’abastament d’aigua, independent de l’existent, i la construcció de l’estació de bombament en el mateix recinte del dipòsit que ja compta també amb una nova estació de tractament d’aigua potable. La nova ETAP es va posar en marxa a inicis d’aquest mateix any i ha permès incorporar dos pous, Soler Bas i Boella, al sistema de subministrament amb plena garantia sanitària.
En la segona fase, s’ampliarà la nova xarxa d’abastament, que es troba en execució, fins a les zones nord de Bonavista i la Canonja amb una inversió prevista d’1M €.
- Tarragona acull la cinquena edició del Festival Itinerant de Cinemes Africans de Catalunya
- Vis de Vanadi porta l’obra ‘Tinc un bosc al Cervell’ a la 33ena Mostra de Teatre Jove
- El Nàstic ha de començar a planificar la pròxima temporada
- Comença la construcció d’una nova estació de bombament d’aigua a Bonavista
- Protesten per exigir la reclassificació professional del personal tècnic sanitari a Tarragona

