Tarragona acull aquest cap de setmana la segona concentració internacional de Policies Motoristes. La trobada, que organitza la Guàrdia Urbana juntament amb l’associació de policies Ángeles Guardianes, aplegarà uns 250 amants del motor de diferents cossos de seguretat. En total, s’espera l’assistència de 400 agents. Al llarg del cap de setmana, els participants realitzaran un seguit de sortides amb l’objectiu principal de fomentar i promoure el respecte a les normes de circulació.També es pretén facilitar l’intercanvi d’experiències entre els diferents cossos de seguretat que hi prenen part.Una de les activitats més destacades tindrà lloc aquest dissabte a partir de les set de la tarda.Els motoristes realitzaran una ruta amb torxes pels carrers de la ciutat en homenatge a les víctimes en accidents de trànsit. El punt de sortida s’ha establert a la Ciutat de Repòs i de Vacances. Arribaran tant als barris de Ponent com a Sant Pere i Sant Pau per finalitzar al punt de partida. El tinent d’alcalde de seguretat, Carles Castillo, explica que amb aquesta acció es busca fer pedagogia sobre la seguretat viària. Tant dissabte com diumenge, els policies motoristes realitzaran rutes pels municipis propers a Tarragona.
