L’Audiència de Tarragona ha condemnat a 22 anys i sis mesos de presó l’home acusat de ruixar amb gasolina la seva parella i calar-li foc a la Bisbal del Penedès l’any 2021, segons ha avançat el Diari de Tarragona. Al febrer d’enguany, el jurat popular va declarar per unanimitat que l’home era culpable d’assassinat.
El jutge de la secció quarta l’ha condemnat per un delicte d’assassinat amb acarnissament, amb l’agreujant d’abús d’autoritat i parentesc. També li ha imposat set anys de llibertat vigilada i la prohibició de comunicar-se i acostar-se als familiars de la víctima durant 24 anys. A més, els haurà d’indemnitzar amb 254.000 euros per danys morals.
El fiscal va demanar la mateixa pena imposada mentre que la defensa en va sol·licitar 15 anys de presó. Per la seva banda, el lletrat de l’acusació particular va demanar presó permanent revisable, i alternativament, una pena mínima de 25 anys.
Més notícies:
- La Urbana Fest tornarà a convertir Tarragona en la capital de la dansa urbana
- S’estima que unes 10.000 persones van passar pel Consolat del Marroc per tràmits relacionats amb la regularització
- El mercadet de Bonavista no se celebrarà el 5 de juliol amb motiu del Tour de França
- No tireu bombes a les flors, llenceu música de Fetitxe 13, millor!
- La Guàrdia Urbana denuncia l’autor d’un intent de furt després d’un vídeo difós a xarxes
