El base del CBT i capita dels blaus David Fernandez content en seguir com un dels referents del conjunt de la LEB Plata. La d’ enguany serà la setena . Arribarà als 200 partits oficials amb la samarreta blava,  entran aixi entre els noms que han formart del senior de l’ entitat i que han jugat en lligues LEB.

 

David  Fernandez Diu que tenia ganes de tornar, que se li ha fet llarg l’ estiu i que tot i que cal pas a pas considera que cal ser ambiciós i esperar els resultats del any passat

En els primers dies de treball cara a la nova temporada diu que és bo que es mantingui part del bloc del curs passat

 

tot i que no és oficial el club ja a tancat sis amistosos a banda dels que es tindran de lliga catalana, suficients segons David Fernández per afrontar l’ arrancada de lliga.

El de la selva del camp dóna la benvinguda als nous jugadors i companys ja de vestidor , espera que s’ adaptin bé i ràpid al projecte cenetista

junt Amb Ferran torres és dels integrants de la plantilla amb més Anys al equip,enguany a més tots dos han estat els primers en renovar