Els Mossos d’Esquadra han detingut aquest dimecres un home a Tarragona per resistència i desobediència als agents de l’autoritat.
Lhhome s’hauria negat a complir el confinament de forma reiterada. Segons la policia catalana, l’home ja l’havien sancionat cinc vegades, les dues últimes dilluns i dimarts d’aquesta setmana.
D’altra banda, dimecres els Mossos d’Esquadra van aixecar 164 actes per incompliment de les mesures de confinament al conjunt de la demarcació de Tarragona. Dimarts els agents també van aixecar 150 actes entre el Camp i l’Ebre.
