La Guàrdia Urbana ha detingut aquesta nit un jove de 17 anys que hauria maltractat i amenaçat la seva parella.
Els fets han passat aquesta passada mitjanit al carrer Sevilla de la ciutat. Els agents havien estat alertats d’una baralla i, en arribar, s’han trobat tres joves que ja marxaven del lloc. Els nois han explicar als agents que estaven tots junts amb una amiga, que havia marxat.
La noia estava al carrer del costat, molt espantada, amb lesions visibles al llavi i queixant-se de mal a la galta. La jove ha manifestat que volia posar punt i final a la relació que mantenia amb la seva parella i, tenint en compte el caràcter del noi, ha preferit fer-ho acompanyada d’uns companys.
La conversa hauria derivat en una baralla, en què el xicot hauria colpejat la noia a la cara i hauria tret una navalla de petites dimensions amb la qual hauria intentat agredir un dels altres joves.
Una altra patrulla s’ha presentat al domicili de la parella de la noia, a la Part Alta de la ciutat. El jove, que coincidia amb la descripció física facilitada minuts abans, ha admès els fets i ha estat
detingut per un presumpte delicte de violència de gènere i un delicte d’amenaces amb arma blanca.
La Guàrdia Urbana, juntament amb Serveis Socials, compta amb una unitat d’atenció especialitzada a víctimes de violència masclista que dona resposta i protecció immediata les 24 hores del dia els 365 dies de l’any. Ofereix suport per tramitar la denúncia a qualsevol víctima de maltractament, a més d’assessorament psicosocial i legal.
D’altra banda, i després d’un control policial efectuat aquest dimecres a la tarda a la baixada Misericòrdia, la Guàrdia Urbana ha detingut un home a qui li constava un requeriment
judicial per delictes de violència de gènere i de trencament de condemna.

