Els Mossos d’Esquadra han detingut un home acusat de violar una jove de 16 anys a Reus (Baix Camp). Els fets van tenir lloc en una festa celebrada l’1 d’abril, on un noi la va agredir sexualment sense consentiment. No va ser fins el dia 14 d’abril, però, quan la noia va denunciar els fets.
Tots dos eren coneguts. Els fets van passar en una festa, que no complia les restriccions per la covid. La detenció es va produir poc després que la noia presentés la denuncia el 14 d’abril. El detingut té 18 anys i és veí de Reus. L’arrestat, finalment, va quedar en llibertat amb càrrecs.
Més notícies:
- L’atur puja un 3,87% a l’octubre a Tarragona i frega els 40.000 desocupats
- El Nàstic no reacciona fora de casa
- Puente dimiteix: “És una qüestió de dignitat política, coherència i empatia amb les víctimes”
- Maria Cinta López: “La presència de màfies és un fenomen localitzat a Tarragona però cal seguir treballant per controlar-lo”
- El Serrallo acollirà una fideuada solidària en favor de la Fundació Esclerosi Múltiple

