Dos bessons del Tarragona Handbol Club han estat convocats a la Tecnificació de la Federació Espanyola i apunten a la selecció nacional per edats de la categoria del 2009.
Els bessons David Efosa Iyamu i Divine Oghosa Iyamu, que formen part de l’equip infantil masculí del Club d’Hanbol de la ciutat, han estat entre els 40 escollits pel Comitè Tècnic per a realitzar els primers entrenaments a Burgos entre el 14 i el 20 de juliol.
Ambdos, acollits pel projecte solidari F.I.A.T.E.H, tenen orígens nigerians, però van néixer a Espanya, i porten al club gairebé des dels sis anys. Sempre han destacat gràcies a la seva potència i velocitat, i aquesta temporada en Divine ha estat el màxim golejador en la final de segona infantil.
La seva principal característica sempre ha estat la mà esquerra, una de les principals carències de l’equip que per l’extrem dret que els ha ajudat a aportar gols i assistències, i que ara els portarà a disputar campionats internacionals.
Més Notícies
- Sandra Ramos destaca per Sant Jordi la tasca de l’Ajuntament per impulsar la lectura i la visibilitat dels autors del territori
- Mor un ciclista veí de Tarragona en un accident a la TP-2002 a Aiguamúrcia
- Tallada la circulació de l’R13 i R14 entre les estacions de Montblanc i Vilaverd per un robatori de coure
- Pedro Alcalá: ‘Ens fa falta mentalitzar-nos que cada partit és una final’
- Els Xiquets de Tarragona donen el tret de sortida al seu Centenari (1926-2026)

