El Nàstic necessita encadenar dues victòries seguides per contemplar el futur amb optimisme. Així de clar analitza la situació per T.R. el migcampista Miguel Angel. El jugador va passar aquest dimarts pels micròfons del SN de TR i va analitzar la situació del col·lectiu a la lliga, en una setmana amb més tranquil·litat desprès de guanyar al Llevant. Miguel Angel afirma que cal sumar els tres punts diumenge a Cordovà per tornar-se a col·locar a la zona alta de la taula i desprès fer-se forts a casa davant un rival com l´ Hèrcules.El jugador cedit pel Màlaga, assegura que la plantilla es ambiciosa i que cal continuar treballant, per assolir els objectius i recollir tota la feina que han fet fins ara.
