Continua d’actualitat la problemàtica amb el tràfic de contenidors marítims a escala mundial, ho hem parlat en les darreres setmanes a El Far… Però volem conèixer com funcionen les duanes, com es tributa i qui gestiona tot aquest sistema. Com és possible la realització d’aquest comerç internacional?
La URV ha estat la primera a crear una Càtedra de Dret Duaner a Europa. S’imparteix actualment un màster en duanes.
A El Far hem convidat a Ángel Urquizu Cavallé, catedràtic en Dret Financer, per explicar i per saber en què consisteix el dret duaner.

Més continguts de Tarragona Ràdio:
- Els Xiquets de Tarragona recorren la ciutat alçant pilars amb les tres camises històriques per commemorar el seu Centenari
- La Jove fa el pas cap a l’agost amb el pilar de vuit i Sant Pere i Sant Pau obre el ventall amb el 4d8a
- Juli Bayot i el gos Atila s’enduen la victòria en el 37è concurs de gossos d’atura de Prades
- El sector turístic de Tarragona augura un ‘bon agost’
- Un Nàstic millorat mostra una molt bona versió a Olot

