El Museu del Port acull aquest dissabte, 23 de maig, una doble xerrada sobre exploracions marines. L’activitat està inclosa dins de la V trobada de l’Associació de Viatgers i Escriptors, en la qual participen mig centenar de grans viatgers de tot l’Estat. Aquesta trobada es desenvolupa al Forn del Senyor d’Altafulla, però des de l’any passat, inclou conferències obertes a la ciutadania que es duen a terme al Museu del Port.
La doble xerrada d’enguany porta per títol ‘Els misteris que amaga el fons del mar’ i anirà a càrrec d’Héctor Salvador, primer espanyol a descendir a la fossa de les Mariannes, i Xabier Armendáriz, expert en patrimoni marítim. Les conferències es duran a terme a partir de les 10.15, a la sala d’actes del Museu.
- La URV dona el tret de sortida al curs 2026/27 amb noves mesures i lliçons mediambientals
- El CV SP i SP rep aquest dissabte a l’històric Voley Palma
- La Brigada Municipal fa treballs de poda preventiva a les palmeres de la rotonda de l’avinguda Catalunya
- Xisco Campos: ‘Tenim clar on volem portar el partit contra l’Hèrcules’
- La Porteria obre la seva 5a temporada amb el tema més candent de l’estiu 2026: els incendis forestals i la gestió dels boscos
