Nova victòria agònica del Nàstic, aquest cop contra el CE Europa per 2 a 1, per dependre d’ells mateixos per certificar la salvació. El gol salvador l’ha fet Alex Jiménez al minut 86 des del punt de penal. L’altre gol dels grana l’ha fet Marcos Baselga a la primera meitat. Aquesta victòria és vital per al Nàstic, que ara ha de guanyar al Hércules per assolir la salvació de la categoria. El resultat es pot veure com injust, ja que durant una gran part de la segona meitat l’Europa ha posat en perill a la porteria local. Gràcies a la derrota del Tarazona i la victòria del Nàstic, l’equip haurà de guanyar per quedar-se una temporada més a la Primera RFEF.

El Nàstic aquest cop sí que ha sortit com ho ha de fer un equip que es juga la salvació. Al minut 12, Jaume Jardí s’ha inventat una passada de geni perquè Baselga, després d’una falta d’entesa de la defensa de l’Europa i el seu porter, definís a la perfecció. Els grana encara eren un equip que pressionava, que anava pel partit i que volia seguir generant perill. Abdallah ha estat el més incisiu per la banda dreta de l’atac grana. Una centrada seva que ha rematat alt Alex Jiménez i un xut seu que també ha sortit per sobre de la porteria rival han estat dues oportunitats clares.

A la mitja hora de joc, Jordi Cano ha aprofitat una altra errada defensiva del Nàstic per empatar el partit. Amb aquest gol, el resultat al descans era d’1-1. Tret d’una jugada on Flere ha volat per evitar el gol d’Oscar Sanz i un xut que s’ha passejat per l’àrea rival de Jaume Jardí, el Nàstic no ha generat res més. L’Europa ha estat l’equip protagonista dels segons 45 minuts i és qui ha portat totes les ocasions. Jordi Cano n’ha tingut dues de molt clares i Alejandro també ha perdonat en un mà a mà.

Quan semblava que el Nàstic no aprofitaria que el Tarazona estava perdent, l’àrbitre ha xiulat un penal després que el Nàstic demanés la revisió de la jugada. Juanda ha estat qui l’ha provocat i Alex Jiménez qui ha estat l’encarregat de transformar-lo. Un deliri de felicitat que dona vida a l’equip. Ara, la feina s’ha de rematar el pròxim dissabte a les 18:30 hores contra l’Hèrcules.