La comunitat educativa de l’Escola Pública del Miracle es tanca aquesta nit al centre per exigir una escola pública de qualitat i rebutjar el tancament de línies.
La tancada al col.legi del Miracle està impulsada per treballadors del centre i oberta a tota la comunitat educativa per denunciar la situació de l’escola pública. S’inclouen diverses activitats al llarg de la tarda i la nit, com un taller de pancartes, un contacontes, una assemblea oberta, un sopar compartit i un videofòrum. Ignasi Donado és professor de l’Escola Pràctiques i explica que han decidit fer nit al centre per analitzar la situació i preparar les vagues dels dies 17 i 20 de març.
A més, famílies i personal educatiu s’han unit a Tarragona per denunciar la reducció de l’oferta basada en una baixada de ràtios que qualifiquen de falsa.
Lamenten la supressió de línies a l’Escola Pràctiques i preocupa també la situació a l’Escola Marcel·lí Domingo, Pau Delclòs o el Miracle.
D’altra banda, el professorat rebutja l’acord signat pel Govern amb CCOO i UGT, ja que consideren que les millores laborals pactades són insuficients per compensar la pèrdua de poder adquisitiu acumulada en els darrers anys.
Les mobilitzacions continuaran aquest divendres, amb una manifestació que sortirà a les 18h de la plaça Imperial Tarraco convocada per famílies i docents sota el lema «Juntes per l’educació pública».

