nova edició del memorial Roqué a Torreforta i que serveix com a presentació del primer equip que enguany jugarà a la tercera catalana
valls, Tancat i Racing bonavista convidats per enguany.
Es celebrara en un sol dia, demà a la tarda al municipal de Torreforta.
En el primer dels partits jugarà el conjunt de la capital del alt camp davant el Racing. Posteriorment els amfitrions s’ enfrontaran al Tancat.
Els compromisos arrencaran a partir de les 7 de la tarda
El president del club tarragoní, Luis Garcia explica que és la posada de llarg davant l’ afició.
Diu que ja s’ han jugat diversos partits( el darrer , aquest dimecres) contra la Riera 2 a 2 però que els del memorial Roqué son especials i emotius per reconèixer la figura del que va ser president de l’ entitat de ponent
l’ equip competira enguany a la tercera catalana, tractara de recuperar- se de dos descensos seguits
han mantingut bona part del bloc i s’ han reforçat amb nous efectius
luis garcia creu que hi ha més plantilla que l’ any passat . Diu que l’ objectiu passa per l’ ascens
la competició oficial s’ iniciarà el primer cap de setmana de setembre
