El Racing Bonavista  baixa a tercera catalana, insuficient la victòria sumada en la darrera jornada  jugada ahir contra el Roda per evitar el ko

Els de ponent tanquen la temporada  en 12a posició amb 44 punts, una classificació que un altre any hagués estat suficient per seguir però amb els descensos compensats , des de la 1 catalana deixa als de Javi Chacón  a la tercera catalana

 l’ entrenador en acabar el partit  Deia  en declaracions a Tarragona Ràdio  que resulta una injustícia el descens . Creu que la federació tindria que reflexionar i que no pot ser que per situació d’ altres clubs tarragonins que han baixat tinguin que veure’s afectats, entre altres equips, el seu

 

En tot  cas Chacón  també era auto- crític i afirmava que  ells han fallat en partits puntuals que si els haguessin guanyat no  es veurien abocats a  viure la part més amarga del futbol

 

Aquest diumenge es tancava la lliga i el Racing guanyava.  L’ equip va sumar 3 punts . Acabada  la seva etapa a segona catalana fent  el que calia.

Diu que tot i descens esta bé  dir adeu  a la categoria derrotant  a  un rival que li va posar les coses difícil al equip de la nostra ciutat

 

Mala temporada  doncs. Els 2 representants de la ciutat baixats, el torreforta que ahir perdia 2 a 0 al Camarles  ja havia dit adéu a la  categoria fa 15 dies