El Racing Bonavista baixa a tercera catalana, insuficient la victòria sumada en la darrera jornada jugada ahir contra el Roda per evitar el ko
Els de ponent tanquen la temporada en 12a posició amb 44 punts, una classificació que un altre any hagués estat suficient per seguir però amb els descensos compensats , des de la 1 catalana deixa als de Javi Chacón a la tercera catalana
l’ entrenador en acabar el partit Deia en declaracions a Tarragona Ràdio que resulta una injustícia el descens . Creu que la federació tindria que reflexionar i que no pot ser que per situació d’ altres clubs tarragonins que han baixat tinguin que veure’s afectats, entre altres equips, el seu
En tot cas Chacón també era auto- crític i afirmava que ells han fallat en partits puntuals que si els haguessin guanyat no es veurien abocats a viure la part més amarga del futbol
Aquest diumenge es tancava la lliga i el Racing guanyava. L’ equip va sumar 3 punts . Acabada la seva etapa a segona catalana fent el que calia.
Diu que tot i descens esta bé dir adeu a la categoria derrotant a un rival que li va posar les coses difícil al equip de la nostra ciutat
Mala temporada doncs. Els 2 representants de la ciutat baixats, el torreforta que ahir perdia 2 a 0 al Camarles ja havia dit adéu a la categoria fa 15 dies
