El Seat Tarraco ja s’ha posat a la venda. La marca ha anunciat, a més, que tindrà un model híbrid. En la primera setmana que es pot adquirir el vehicle, s’han exposat els models a la plaça de la Font en un acte que ha comptat amb l’alcalde, Josep Fèlix Ballesteros i el director de Baycar, Josep Maria Barberà.
El divendres 22 de març s’ha organitzat un acte a la Tarraco Arena Plaça obert a la ciutadania on aquells que ho desitgin el podran veure de prop i fins i tot, provar-lo. L’alcalde ha dit que el nom de Tarraco ha donat visibilitat a la ciutat. Explica que en 50 anys de pressupost de publicitat de l’ajuntament no es podria pagar l’impacte que representa portar aquest nom.
Josep Maria Barberà, director de Baycar, ha assegurat que el Seat Tarraco és el buc insígnia de la marca i un orgull per a la ciutat.
Al febrer de 2018, SEAT va donar a conèixer el nom de Tarraco com el triat per al seu nou model SUV de 7 places. Per primera vegada en la seva història, la companyia va deixar que l’escollís la gent mitjançant votacions. La de Tarraco va ser l’opció preferida pel 35% dels participants. El setembre passat, SEAT ja va realitzar una presentació del cotxe en un acte a la TAP.
