El Tarragona  Fem bàsquet  visita diumenge la pista  del Sant Nicolau.

Ho farà sabent  el resultat del Sama  hospitalet que juga dues hores  abans.  Si les primeres guanyant, les de la nostra ciutat   fent el mateix   aconseguiran la permanència matemàtica, un fet impensable fa nomes un mes .

El tècnic de les tarragonines Albert del Rey  diu que cal gestionar la tensió que segur es donarà entre les jugadores   per el molt que si juguen

Recordem que  el Tarragona Fem bàsquet  porta 4 victòries seguides