El Tarragona Fem bàsquet visita diumenge la pista del Sant Nicolau.
Ho farà sabent el resultat del Sama hospitalet que juga dues hores abans. Si les primeres guanyant, les de la nostra ciutat fent el mateix aconseguiran la permanència matemàtica, un fet impensable fa nomes un mes .
El tècnic de les tarragonines Albert del Rey diu que cal gestionar la tensió que segur es donarà entre les jugadores per el molt que si juguen
Recordem que el Tarragona Fem bàsquet porta 4 victòries seguides
