La sala Trono s’omple de màgia aquest cap de setmana. Aquest divendres i dissabte serà l’escenari de dos dels espectacles inclosos dins la programació del tercer festival de teatre màgic de Tarragona. Avui hi actuarà Teia Moner que amb les mans dona vida a petits personatges amb grans poders màgics. Els seus espectacles combinen els arts de l’il·lusionin-me i de les titelles. Ja n’ha creat més de 25, amb els quals ha recorregut festivals d’arreu d’Europa. Teia Moner ha explicat en una entrevista a Tarragona Ràdio que cadascun dels seus números expliquen una història amb un desenllaç màgic i sorprenent. D’altra banda, demà dissabte a la sala Trono actuarà el duet argentí Tangorditos. Hi presentaran el seu darrer espectacle Más gorditos que nunca, en què la màgia i l’humor es fusionen a ritme de tango. Tots dos espectacles començaran a les 9 del vespre. El festival de teatre màgic s’allargarà fins el 12 de novembre.