El Tgn Fem bàsquet amb la permanència a tocar

 

l’ equip d’ Albert del Rey s’ assegurara un any més plaça a la copa Catalunya guanyant aquest dissabte a casa contra el Tordera. Tenia dues finals per evitar els play Aut, la primera la va guanyar abans d’ ahir derrotant al Safa , ara cal que faci el mateix i al seu propi pavelló davant un rival que al partit d’ anada el va derrotar amb una diferencia de 30 punts.

 

El tècnic content de poder dependre d’ elles sense haver d’ esperar altres resultats i a mes poder jugar- se a casa la continuïtat amb l’ afició al costat de l’ equip.

 

Recordem que l’ any passat es van salvar però ho van haver de fer amb un play Aut agònic contra el Ploms

 

 

del Rey parla de la consolidació del bloc i el treball que se ha fet amb grup de jugadores joves , assegura justament que a curt terminí l’ objectiu passava pels resultats , però que després calia consolidar una plantilla de futur a la competició

 

 

 

avui fan el primer entrenament de la setmana, el compromís dissabte començara a 2 quarts de set de la tarda,