Frederic Arias és el nou president de la Colla Castellerera de Sant Pere i Sant Pau. Sergi Saureu, vicepresident econòmic, Ana Maria com a vicepresidenta social, Mònica Montoro com a Secretària, Mª José Abilleira a l’àrea de Relacions Internes, Esteve Bou a l’àrea de rendiment casteller, Cesc Oliva com a Imatge i Comunicació i Ariadna Maña en una nova àrea de Sanitat i Igualtat.
La nova junta directiva s’ha presentat a l’Assemblea General Ordinària de la Colla on s’ha materialitzat el canvi de les direccions de la junta tècnica i la junta directiva. S’ha valorat positivament la feina i tasca realitzada en els equips anteriors i han presentat els seus projectes i els noms dels nous membres.
La junta Tècnica entrant, la guiarà en Jordi Gaya, que després de 7 anys tornarà a ser cap de Colla dels verds de Tarragona, i comptarà amb dos sots cap de colla, la fins ara cap de canalla, Mar Pascual i en Carles Sirolla que havia estat també membre tècnic de canalla en temporades anteriors; el Cap de Canalla serà en Jordi Lobo i el Cap de Pinyes tornarà a ser l’Albert Casas.
L’Assemblea ha finalitzat recordant que els assajos de canalla començaran el proper dia 3 de Febrer, i el Primer Assaig General el 3 de Març.
Més notícies:
- Puente dimiteix: “És una qüestió de dignitat política, coherència i empatia amb les víctimes”
- Maria Cinta López: “La presència de màfies és un fenomen localitzat a Tarragona però cal seguir treballant per controlar-lo”
- El Serrallo acollirà una fideuada solidària en favor de la Fundació Esclerosi Múltiple
- Llibertat amb càrrecs per a un home a qui relacionen amb el tiroteig a Salou de l’assassinat al Joan XXIII
- La Diputació de Tarragona aporta un milió d’euros a la URV per impulsar tretze projectes el 2027

