Són només alguns exemples dels 130 jocs diferents que s’han escampat aquest dijous pel Camp de Mart. Tots ells fan alguna referència al món romà i els alumnes, uns 2.000 de la ciutat i d’altres punts de la comarca, han pogut comprovar que els infants de dos mil anys enrere es divertien d’una manera molt similar als d’ara.
El Camp d’Aprenentatge ha arribat a la seva 24a edició en el marc de Tarraco Viva. Un any més, el Camp de Mart ha acollit la iniciativa “Juguem com jugaven les nenes i els nens de Tarraco”, una proposta educativa que cada any aplega més d’un miler d’alumnes de 5è de primària de diferents centres educatius de Tarragona i el Tarragonès.

En aquesta edició també hi han participat uns 450 alumnes que han dinamitzat de manera voluntària els tallers i els espais de joc. La inauguració ha tingut lloc a l’auditori del Camp de Mart, que s’ha omplert per escoltar, entre d’altres, els parlaments de l’alcalde, Rubén Viñuales.
L’activitat, iniciada l’any 1998, es basa en una metodologia activa i participativa que permet als infants experimentar la vida de fa dos mil·lennis a través del joc i les joguines d’època romana, portades al present.
- Un torneig de Rubgy Touch centrarà la commemoració del Dia Contra la LGTBIfòbia
- Investigat el conductor d’una moto després de fugir d’un control de trànsit
- Un recull de ‘Bones pràctiques del Consell Municipal de la Discapacitat’ fa parada a l’IMET
- Prop de 1.700 alumnes del Camp de Tarragona aprenen sobre el patrimoni català amb una experiència immersiva
- Arriba el TETAFEST 2026!!!!!!

