El Nàstic continua amb els mateixos problemes que la temporada passada. Els granes han deixat escapar aquesta lliga, 4 punts en els trams finals dels partits. La lliga passada van ser 12. L´ equip porta 10 partits oficials sense marcar més d´ un gol.El davanter Rubèn Navarro demana paciència a l´ afició. El jugador en declaracions al SN de TR d´ aquest dilluns assegura que cal girar full, treballar i NO pensar amb els punts perdut i NO transmetre nerviosisme a l´ afició en els trams finals dels partits.Rubèn Navarro també s´ ha referit al seu ex-equip l´ Hèrcules que arribarà a Tarragona amb punts d´ ascens i que ja es va quedar la temporada passada a les portes de 1ª divisió. El jugador destaca el bloc dels Alacantins i el davanter Tote.La plantilla del Nàstic torna avui als entrenaments i amb doble sessió. Pel mati a les 10 a Camp Clar i per la tarda a les 6 al Nou Estadi. Ferrando encara NO podrà disposar pel partit de dissabte a les 4 de la tarda, davant l´ Hèrcules amb el lesionat Redondo i recuperarà als Â?gripososÂ? Miguel Angel i Vicente i el sancionat José Marí. El partit el xiularà l´ Extremeny Jesús Gil Manzano, debutant a la categoria i que mai ha xiulat als granes. Per la seva banda Esteban Vigo tindrà per dissabte la baixa de l´ internacional Delibasic.
Resum. Llagostera 1-Nàstic 1
