Mishima torna aquest cap de setmana a Tarragona. El grup liderat per David Carabén actuarà divendres a la sala Zero per presentar el seu nou disc, Ara i Res.
Arriben a la ciutat en el marc de la gira que han iniciat per donar a conèixer el seu vuitè álbum, enregistrat tres anys després del darrer treball, l’Ànsia que cura.
El concert de Tarragona començarà a les deu de la nit.
En una entrevista al ja Tardes de Tarragona Ràdio, el líder dels Mishima, David Carabén, s’ha mostrat content de tornar a la Sala Zero un lloc on, asegura, sempre s’ha sentit com a casa.
El darrer cop que Mishima va visitar Tarragona va ser al març del 2015, també a la Sala Zero. No així el seu líder, David Carabén, que va participar en una xerrada a l’espai Sota la palmera aquest passat juliol per parlar de l’evolució de la banda.
Els preus de les entrades pel concert d’aquest dissabte són de 14o 17€. A la ciutat es poden comprar a Shiva Music i Discos Arsis o per internet a Salazero.com.

