Els pàrquings dissuasius de Parc Central i de Joan XXIII superen el 90% d’ocupació i el consistori afirma que han ajudat a satisfer les necessitats d’estacionament d’aquestes zones. El del costat del centre comercial, amb una capacitat per a 172 vehicles, és el més utilitzat, amb una rotació de 3 vehicles per plaça i dia. L’ocupació mitjana ronda, en aquest cas, el 95% entre les nou del matí i les set de la tarda.Una situació similar es produeix al pàrquing de costat de Joan XXIII, que supera el 90% d’ocupació els dies feiners.Per contra, els aparcaments del cementiri i de la Tabacalera estan sent menys utilitzats del previst en un principi. De dilluns a divendres s’ocupa un 30% de les places. Ã?s per això que l’Ajuntament ja pensa en donar altres usos al pàrquing del cementiri, com ara destinar-lo exclusivament a autobusos. En qualsevol cas, la regidora d’empreses, Lola Herrera, ha explicat a Tarragona Ràdio que els pàrquings de la perifèria estan sent tot un èxit. D’altra banda, Herrera ha reiterat la intenció d’habilitar un aparcament de vehicles provisional als terrenys de l’antiga circumval·lació, a la Vall de l’Arrabassada.
