200 efectius dels Mossos d’Esquadra duen a terme 17 entrades i registres a Reus i Tarragona en el marc d’un dispositiu antidroga. A hores d’ara, hi ha hagut 3 detinguts al barri de Bonavista.
L’operatiu policial ha arrencat a les 03.00 hores d’aquest dimecres i 16 de les entrades han estat simultànies. Hi ha diversos detinguts.
Hi participen agents del Grup Especial d’Intervenció (GEI), la Brigada Mòbil, l’ARRO, TEDAX, la unitat de Seguretat Aèria (drons) i també Mitjans Aeris. Està liderada per la Unitat d’Investigació de la comissaria de Reus, però compta amb la col·laboració d’agents d’investigació d’altres punts del territori.
Més notícies:
- La URV dona el tret de sortida al curs 2026/27 amb noves mesures i lliçons mediambientals
- El CV SP i SP rep aquest dissabte a l’històric Voley Palma
- La Brigada Municipal fa treballs de poda preventiva a les palmeres de la rotonda de l’avinguda Catalunya
- Xisco Campos: ‘Tenim clar on volem portar el partit contra l’Hèrcules’
- La Porteria obre la seva 5a temporada amb el tema més candent de l’estiu 2026: els incendis forestals i la gestió dels boscos
