El Departament d’Interior desplegarà prop de 5.600 servidors públics dels diferents cossos de seguretat per a la revetlla de Sant Joan. Segons ha detallat el titular d’Interior, Joan Ignasi Elena, s’activaran de forma extraordinària 2.506 agents dels Mossos d’Esquadra, prop d’un centenar més que l’any passat.
Quant a les restriccions a l’ús del foc i els petards, es mantenen igual que altres anys i no es podran encendre fogueres ni tirar petards a menys de 500 metres de zones boscoses.
El conseller admet que la situació meteorològica de la revetlla d’enguany no és com la de l’any passat, però insisteix en que no es pot abaixar la guàrdia.
Trànsit preveu que 460.000 vehicles surtin de l’àrea de Barcelona, motiu pel qual, per primera vegada, s’habilitarà un carril addicional a l’AP-7 Nord entre Montornès del Vallès i Sils, que estarà operatiu a partir de les 15 h del divendres. Es preveu que part d’aquests vehicles es desplacin també a la zona de Tarragona.
Més notícies:
- Dario Battaglia: Tarraco Viva és “El millor festival del món”
- Espadaler explica les mesures del Pla de Govern a Tarragona
- Caminada de la Colla Xiquets de Tarragona per recórrer alguns dels espais més emblemàtics de la trajectòria castellera
- Magí Seritjol cedeix la direcció de Tarraco Viva a Julio Villar amb un llegat de més de 80.000 espectadors
- El Camp de Mart de Tarragona reviu l’esplendor de l’època romana en l’última jornada de Tarraco Viva

