Cèsar Ferrando discrepa dels que asseguren que el Nàstic va guanyar al Llevant gracies al arbitratge. El tècnic avisa dels perills del Cordovà i afirma que l´ equip anirà amb el millor Â?onzeÂ? per sumar una nova victòria.Aquest dimecres encara NO ha entrenat amb el grup Fernando Moran, tot i que sembla que avui ja podria entrar amb la resta de la plantilla. Roberto, Fachan i Redondo son baixa per lesió, mentre que José Marí ho serà per sanció. Aquest dimecres, Cèsar Ferrando ha provat amb Curro Torres de lateral dret a la defensa titular i Campano ha jugat d´ interior dret. Aquesta podria ser una de les novetats tot i que el tècnic ha jugat a amagar les cartes respecte aquest canvi i per contra ha avisat dels perills del Cordova.