El Vòlei Sant  Pere i Sant Pau  marxa avui cap a Valladolid  on quedarà concentrat

Demà es dóna el tret de sortida a les fases d’ ascens a la superliga 2 , el primer dels partits, el que es disputarà contra l’ Almoradí, el següent  a la tarda contra el Recuerdo de Madrid

El càpita  del equip  Gregori Bordas  diu que estan davant una primera jornada  intensa  amb dos partits i que cal estar preparats per afrontar- los en les millors condicions

 Diu que com equip i cadascú de forma individual han de tenir clar el que es  juguen  

 

El jugador del equip Sap que es troben  en uns play off  on cap rival anava a ser fàcil . Bordas  creu però que davant   de tants partits seguits en poc temps , seria  bo poder superar el primer  que es té contra l’ Almoradí per agafar moral

 

Els alacantins arriben al enfrontament contra els de la nostra ciutat havent perdut 2 partits en lliga, un més que el Vòlei Sant Pere i Sant Pau