El Vòlei Sant Pere i Sant Pau marxa avui cap a Valladolid on quedarà concentrat
Demà es dóna el tret de sortida a les fases d’ ascens a la superliga 2 , el primer dels partits, el que es disputarà contra l’ Almoradí, el següent a la tarda contra el Recuerdo de Madrid
El càpita del equip Gregori Bordas diu que estan davant una primera jornada intensa amb dos partits i que cal estar preparats per afrontar- los en les millors condicions
Diu que com equip i cadascú de forma individual han de tenir clar el que es juguen
El jugador del equip Sap que es troben en uns play off on cap rival anava a ser fàcil . Bordas creu però que davant de tants partits seguits en poc temps , seria bo poder superar el primer que es té contra l’ Almoradí per agafar moral
Els alacantins arriben al enfrontament contra els de la nostra ciutat havent perdut 2 partits en lliga, un més que el Vòlei Sant Pere i Sant Pau
