Una setmana més tard de que el club li comuniques la decisió el tècnic a parlat per a Tarragona Ràdio.
Diu que pot entendre que l’ adéu a la banqueta com a decisió del club , el que no pot entendré és que no se li doni una explicació
Entén que com a persona que hi formava dels inicis del club es mereixia uns motius del perquè decidien prescindir dels seus serveis
Chacón diu que el club no ha estat a l’ alçada i que han estat malament en les formes
Chacón diu que tot i el desgast que té pels molts anys que porta a les banquetes està obert a possibles ofertes que li arribin.
Explica que té il·lusió per escoltar nous projectes que li puguin presentar. Durant aquets dies admet, estarà pendent del telèfon
Amb la del últim any ja son 10 temporades seguides que porta seguides com a entrenador
