Una setmana més tard  de que el club  li comuniques   la decisió el tècnic a parlat per a Tarragona Ràdio.

 Diu que pot entendre  que l’ adéu a la banqueta com a decisió del  club , el que  no pot entendré és que no se li doni una explicació

Entén que com a persona que  hi formava dels inicis del club es mereixia uns motius  del perquè decidien prescindir dels seus serveis

Chacón  diu  que el club  no ha estat a l’ alçada i que han estat malament en les formes

 

Chacón  diu que tot i el desgast  que té pels molts anys que porta a les banquetes   està obert a possibles ofertes  que li arribin.

Explica  que té il·lusió per escoltar nous projectes  que li puguin presentar. Durant aquets dies admet,  estarà pendent del telèfon

 

 

Amb la del últim any ja son 10 temporades seguides que porta seguides com  a entrenador