La col·lecció de carruatges del Jordi Rovira s’obre al públic a benefici de l’Associació Contra el Càncer a Tarragona. Els fons obtinguts a través de les visites durant el mes de novembre es destinaran íntegrament a l’Associació.
La col·lecció històrica i única de carros i carreteres del reconegut col·leccionista tarragoní, Jordi Rovira, obre les portes a la ciutadania de manera solidària. Tots els fons obtinguts a través de les visites durant el mes de novembre es destinaran íntegrament a l’Associació Contra el Càncer. Jordi Rovira ha decidit posar la seva única i valuosa col·lecció d’entre 80 i 90 carros, carretes, carruatges i carrosses dels segles XIX i XX, al servei de l’Associació en record del seu germà.
El donatiu és de 5 € per persona que es destinaran íntegrament a l’Associació amb l’objectiu de continuar impulsant projectes d’acompanyament, recerca i prevenció en la lluita contra el càncer. Per la seva banda, el president de l’Associació Contra el Càncer, Fede Adan, ha explicat que és un acte de solidaritat en la lluita contra el càncer i per demostrar com la solidaritat pot fer una gran diferència en la vida de les persones que lluiten contra la malaltia.
La mostra, ubicada en una nau del polígon Francolí, ofereix una finestra única a la història i la cultura popular de Tarragona. Els visitants podran descobrir aquest patrimoni a través de visites guiades en grups de 15 a 25 persones.
- Athuman, nou reforç del Nàstic 26/27
- Un Nàstic amb moltes baixes perd al camp de l’Espanyol B (3-0)
- Finalitza l’episodi de pluges torrencials d’aquest dissabte amb 11 ferits i prop de 830 trucades al 112
- Afectats pels aiguats al Baix Penedès i al Tarragonès destaquen la intensitat de l’episodi: “Com aquest mai a la vida”
- Set ferits, un d’ells crític, en quedar atrapats sota un mur que ha cedit al Port de Roda de Berà
