Diada tranquil·la per la Jove de Tarragona, l’única colla de la ciutat que ha actuat aquest cap de setmana. Els de Cos del Bou han volgut consolidar gamma, i preparar el futur més immediat que és Sant Magí, el 19 d’agost.
Així doncs, van descarregar el 2d8f, que ja han pujat un pis més aquesta temporada, just fa una setmana, el 3d9f, que també volen pujar un pis més, i el 4d8a, un castell que també ha de servir pel futur. Acabaven amb el pilar de 7.
Adrià Calvet, cap de colla dels de la camisa lila, valorava l’actuació positivament, i reconeixia que tenen uns dies molt intensos per endavant.
Calvet també demanava dosificar l’exigència de la colla aquests dies tant intensos amb les festes de Sant Roc i Sant Magí a l’horitzó.
- Treballar o no treballar a l’estiu?
- El Ple de la Diputació de Tarragona mostra el seu suport als llocs de treball de Dow Tarragona
- El renovat Fòrum de la Colònia tanca el període de portes obertes amb 7 mil visitants
- Ja a la venda els abonaments de la Lliga Catalana ACB 2026 de Tarragona
- La calor es manté molt intensa i el risc d’incendi forestal continuarà molt elevat els propers dies

